torsdag 24. mai 2012

Vårens søteste...

De er vakre, dufter aldeles herlig, og er for meg et sikkert tegn på at sommeren egentlig er i gang, selv om vi fortsatt befinner oss i en vår-måned. Skulle gjerne hatt hagen full av syriner, foreløpig har vi 4 stk som ikke har fått vokst seg så veldig store enda, men det kommer flere, og de blir jo sakte men sikkert større...


Jeg takket gladelig ja da min mor lurte på om jeg ville klippe av noen grener fra syrinetreet på hytta. Mine egne unge trær vil jeg ikke sette saksen i på mange år enda, men det er jo så nydelig å få ta dem med inn i stua! Takk mamma :)


Et par små velduftende grener og en liten keramikkfigur laget av flittige barnefingre (hund i hundeseng, hvis noen lurte), får stå i vinduskarmen på kontoret. Om noen uker skal jeg ommøblere dette rommet, og får dermed enda mer glede av både pynt og utsikt. Gleder meg!

:) Kamilla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kanskje finner du noe inspirerende her: